Przejdź do menu głównego | Przejdź do treści | Przejdź do wyboru wielkości czcionki | Przejdź do mapy strony | Przejdź do osób | Przejdź do wiadomości | Przejdź do wydarzeń | Przejdź do instytucji | Przejdź do wyszukiwarki wydarzeń |

Rozwój publiczności (Audience Development)
Program ma pomóc instytucjom kultury w rozwijaniu relacji z ich odbiorcami. Obejmuje szereg działań – od edukacyjnych i animacyjnych, przez programowanie działalności artystycznej, aż do promocji i marketingu.
Pierwsze zadania programu realizowane były w ramach dwuletniego, europejskiego projektu ADESTE (szkolenia i warsztaty dla pracowników instytucji i domów kultury).
Podnoszenie kompetencji kadr kultury, skuteczne pozyskiwanie odbiorców i budowanie z nimi trwałej relacji, zwiększanie uczestnictwa w kulturze oraz umacnianie roli widza w działaniach instytucji – to najważniejsze cele programu.
Dalsze działania w zakresie rozwoju publiczności realizowane będą w ramach projektu ADESTE+, mającego na celu wypracowanie i promowanie innowacyjnych metod w audience development.

Aktualności

22 czerwca
Ruszają pierwsze w Polsce studia podyplomowe „Rozwój publiczności”
Od października 2018 r. ruszają pierwsze w Polsce studia podyplomowe w zakresie audience developme...
21 maja
Tydzień Dziecka (26.05 – 10.06) – wspólne działania warszawskich instytucji kul...
34 publiczne instytucje kultury, 16 dni wypełnionych ciekawymi wydarzeniami: koncerty, spektakle, w...
25 kwietnia
Warszawskie instytucje kultury pracują nad Programem Rozwoju Publiczności
W dniach 23-25.04.2018 w ośrodku szkoleniowym Reymontówka odbywają się kolejne już warsztaty z ...
26 czerwca 2017
Zakończenie cyklu warsztatów ADESTE
21 – 22 czerwca 2017 w warszawskich Łazienkach Królewskich odbyły się warsztaty dla pracownikó...
31 marca 2017
„Piątki z ADESTE” – już dziś początek cyklu spotkań
31 marca, w pawilonie Muzeum Sztuki Nowoczesnej nad Wisłą rozpoczyna się cykl „Piątki z ADEST...
1 2 3 4